تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

به نقل از ایبنا

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ

مجموعه گفت‌وگوهای حمید هنرجو در دست انتشار است

مجموعه گفت‌وگوهای حمید هنرجو، نویسنده و روزنامه‌نگار از

 سوی انتشارات تجلی مهر منتشر می‌شود.


به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کامران شرفشاهی مدیر انتشارات تجلیمهر گفت: انتشارات تجلی‌مهر به زودی مجموعه گفت‌وگوهای حمید هنرجو، شاعر، نویسنده و پژوهشگر را در قالب یک کتاب منتشر می‌کند.

 
وی افزود: محتوای کتاب در واقع حاصل 19 نشست و گفت‌وگویی است که حمید هنرجو با دانشجویان در موضوعات مختلفی اعم از ادبی، مذهبی و اجتماعی داشته است.
 
حمید هنرجو در سال 1352 درملایر متولد شد و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ادبیات فارسی به اتمام رساند. فعالیت‌های او تاکنون شامل نویسندگی، سردبیری برنامه رادیویی، مسوولیت صفحه کودک و نوجوان در دو روزنامه و عضویت در شورای تألیف کتاب‌های درس (سال‌های 80 و 81) است. در حال حاضر نیز در زمینه روزنامه‌نگاری و اطلاع‌رسانی فرهنگی فعال است.
 
از میان آثار او «نماز هواپیما» در سال 79 کتاب سال شناخته شد، «کوچه فرشته‌ها» در سال 78 کتاب سال جنگ شناخته و مورد تقدیر رییس جمهور قرار گرفت و کتاب «لبخند تو رنگ انار است» در سال 1381 به خاطر پرداختن به مضمون انسان‌گرایی در ادبیات کودک در سی و هشتمین دوره کتاب بلونیا تقدیر شد.

از حمید هنرجو پیش‌تر کتاب «کاشکی مال من بود بالت» شامل مجموعه اشعار دفاع مقدس وی از سوی انتشارات تجلی مهر منتشر شده بود که به تازگی به چاپ چهارم رسیده است.   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی