تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

.....

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ق.ظ

مردم منتظرند...
علی لاریجانی گفته است: نمایندگان (منتخب) دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور ایجاد "فهم مشترک" از شرایط کشور در ابعاد اقتصادی، امنیتی و شرایط منطقه و بین الملل، همچنین آشنایی با یکدیگر دور هم جمع می شوند.
به گفته او "مجلس" زمانی می تواند در "راس امور" باشد که بتواند خودرا "اصلاح " کند و فهم درست از شرایط کشور و قضاوت درست در مسیر آینده جهان و اولویت کشور حاصل شود.
آقای لاریجانی!
مردم به گفتمان درون سازمانی نمایندگان و قول و قرار جناح ها و احزاب با یکدیگر، کاری ندارند، اگر چه حصول "فهم درست" پارلمان نشین ها از همه موضوعات، قطعا مهم است و همواره این انتظار می رود که دوره به دوره، بر میزان دانایی، توانایی و تخصص مجموعه نمایندگان در سایر حوزه های فرهنگ، علوم بنیادین و ... افزوده گردد تا بلکه ماموریت و مسؤلیت اصلی "خانه ملت" دنبال شود.
اینکه رادیو به عنوان صدای جامعه مردمسالار دینی به صورت روتین، پخش جلسات علنی مجلس را پی می گیرد، به جای خودش ارجمند ، نیکو و البته لازم است؛ اما مردم واقعا  این روزها منتظرند نمایندگان منتخب با اراده و توانی مثال زدنی که وعده اش را در ایام تبلیغات داده اند، خروجی قابل قبولی را در همه حوزه ها به ویژه "اقتصاد" ارایه دهند.
گفته اید:ما باید دولت را ملزم کنیم که "اقتصاد" را به "مردم" واگذار کند؛
کاش می شد گزارشی فشرده بدهید که طی ۴ سال عهده داری ریاست مجلس که هنوز اندکی از آن باقی مانده، در راستای این تصمیم یا پیشنهاد(واگذاری) چه مولفه ها یا مقدماتی طی گردیده و از سویی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری تا چه میزان اقدام موثر صورت پذیرفته است؟
آیا "واگذاری اقتصاد به مردم" برنامه ای مدون و علمی است که قرار است در دوره جدید مجلس، مطرح و چکش کاری و مصوب شود یا
 فعلا جنبه  تؤریک دارد؟
و آیا ... خانواده های ایرانی امروز شرایط دشواری را از نظر اقتصادی پشت سر می گذارند و افزایش هزینه های جاری، آنها را هرروز ، گرفتار و گرفتارتر می کند و مضایق آنها را بیشتر، ضمن آرزوی موفقیت برای همه عزیزان منتخب، به عنوان یک شهروند استدعا دارم زودتر دست به کار شوید! با هر فرمول و تؤری و ابزار قانونی که ممکن است، بلکه در "سال اقدام و عمل" لبخندی بر لب  مردم که در منویات و باور امام راحل ، ولی نعمتان مسؤلان هستند، بنشانید...، مردم منتظرند!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی