تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است



 در گفتمان امام و انقلاب ، جوانان کلید حل مشکلات  هستند



    به همت جمعیت جوانان فرهنگی صبح ملایر جشن روز جوان در روستای تاریخی و سرسبز گوراب

شهرستان ملایر برگزارشد در این مراسم که با همراهی جوانان پرشور روستا و هنرمندان شهرستان

همراه بود از آلبوم موسیقی ملایر خدا به تو نظر داره رونمایی گردید



حمید هنرجو  پژوهشگر فرهنگی و اجتماعی با  اشاره به روز جوان و تقارن آن با ولادت حضرت علی اکبر (ع) این نامگذاری را هوشمندانه و مقدس دانست و به حضور جوانان در تمام عرصه ها تاکید نمود و اضافه کرد : در گفتمان امام و انقلاب جوانان کلید حل تمام مشکلات هستند و این امر بایستی مد نظر تمامی مسئولین باشد. هنرجو ادامه داد : نگاه ویژه به توانمندی های بی شمار جوانان را برون رفت کشور از تمامی مشکلات خرد وکلان است و این همواره مورد تاکید رهبری و مسولین ارشد کشور بوده است. این مدرس دانشگاه در پایان سخنان خود از فعالیت های پرشمار و خستگی ناپذیر اعضای صبح ملایر تشکر کرد و مدد بیشتر مسئولان و مردم شهرستان را برای پیشبرد اهداف فرهنگی اسلامی و ایرانی خواستار شد.

                                                                   63187057854237593340.jpg



درادامه  این جشن حجت السلام جلیلی با اشاره به نقش بی بدیل جوانان در توسعه همه جانبه کشور اشاره نمود و تصریح کرد حضرت علی اکبر (ع) در تمام ادوار می توانند الگویی مناسب و ایده آل برای جوانان باشند . وی افزود امید داریم تا صبح ملایر بیش از پیش و با توانی چند برابری در عرصه های مختلف شهرستان فعالیت نماید.



در ادامه مراد طاهرنیا مدیرمسئول هفته نامه فرهنگ ملایر با تبریک روز جوان وجه تسمیه این روز را بسیار مبارک دانست و اضافه کرد امید هر امت و ملتی به جوانان توانمند و کارآمد است و این نیروی انسانی خوب تنها با اموزش و فرهنگ سازی تربیت خواهد شد و صبح ملایر و اعضای آن توانسته اند در این عرصه بسیار موفق عمل کنندکه قابل تحسین و تبریک است



در ادامه از آلبوم موسیقی " ملایر خدا به تو نظر داره " که از مجموعه اشعار موسیقایی حمید هنرجو  و توسط مرکز تولیدات سمعی بصری جمعیت صبح ملایر تولید و منتشر شده است رونمایی گردید .




محمود آصفی به عنوان سخنگوی جمعیت مردمی صبح ملایر  در باب این البوم ملایر به خود نظر داره و دیگر تولیدات فرهنگی صبح ملایر توضیحاتی ارائه داد و افزود شهرستان ما نیاز به معرفی هرچه بیشتر دارد و این معرفی می تواند از طریق این دست اقدامات فرهنگی هنری صورت بپذیرد. وی تصریح کرد : شهرستان ما نیاز به فعالیت های هرچه بیشتر فرهنگی و دینی دارد که انشالله با وفاق تمامی گروه ها و فعالین فرهنگی می توانند این نیاز را مرتفع سازند



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۷
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۴
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو