تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

مردم منتظرند...
علی لاریجانی گفته است: نمایندگان (منتخب) دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور ایجاد "فهم مشترک" از شرایط کشور در ابعاد اقتصادی، امنیتی و شرایط منطقه و بین الملل، همچنین آشنایی با یکدیگر دور هم جمع می شوند.
به گفته او "مجلس" زمانی می تواند در "راس امور" باشد که بتواند خودرا "اصلاح " کند و فهم درست از شرایط کشور و قضاوت درست در مسیر آینده جهان و اولویت کشور حاصل شود.
آقای لاریجانی!
مردم به گفتمان درون سازمانی نمایندگان و قول و قرار جناح ها و احزاب با یکدیگر، کاری ندارند، اگر چه حصول "فهم درست" پارلمان نشین ها از همه موضوعات، قطعا مهم است و همواره این انتظار می رود که دوره به دوره، بر میزان دانایی، توانایی و تخصص مجموعه نمایندگان در سایر حوزه های فرهنگ، علوم بنیادین و ... افزوده گردد تا بلکه ماموریت و مسؤلیت اصلی "خانه ملت" دنبال شود.
اینکه رادیو به عنوان صدای جامعه مردمسالار دینی به صورت روتین، پخش جلسات علنی مجلس را پی می گیرد، به جای خودش ارجمند ، نیکو و البته لازم است؛ اما مردم واقعا  این روزها منتظرند نمایندگان منتخب با اراده و توانی مثال زدنی که وعده اش را در ایام تبلیغات داده اند، خروجی قابل قبولی را در همه حوزه ها به ویژه "اقتصاد" ارایه دهند.
گفته اید:ما باید دولت را ملزم کنیم که "اقتصاد" را به "مردم" واگذار کند؛
کاش می شد گزارشی فشرده بدهید که طی ۴ سال عهده داری ریاست مجلس که هنوز اندکی از آن باقی مانده، در راستای این تصمیم یا پیشنهاد(واگذاری) چه مولفه ها یا مقدماتی طی گردیده و از سویی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری تا چه میزان اقدام موثر صورت پذیرفته است؟
آیا "واگذاری اقتصاد به مردم" برنامه ای مدون و علمی است که قرار است در دوره جدید مجلس، مطرح و چکش کاری و مصوب شود یا
 فعلا جنبه  تؤریک دارد؟
و آیا ... خانواده های ایرانی امروز شرایط دشواری را از نظر اقتصادی پشت سر می گذارند و افزایش هزینه های جاری، آنها را هرروز ، گرفتار و گرفتارتر می کند و مضایق آنها را بیشتر، ضمن آرزوی موفقیت برای همه عزیزان منتخب، به عنوان یک شهروند استدعا دارم زودتر دست به کار شوید! با هر فرمول و تؤری و ابزار قانونی که ممکن است، بلکه در "سال اقدام و عمل" لبخندی بر لب  مردم که در منویات و باور امام راحل ، ولی نعمتان مسؤلان هستند، بنشانید...، مردم منتظرند!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۰۷
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو