تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

به کوشش پژوهشگران صبح ملایر؛

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ

"گفتمان صبح" در فجر انقلاب اسلامی رونمایی می شود 
معاونت پژوهشی جمعیت فرهنگی- اجتماعی صبح ملایر گفت: آخرین تالیفات جمعی و فردی اعضای این تشکل مردم نهاد، همزمان با جشن های مردمی ایام الله دهه فجر طی مراسمی رونمایی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی صبح ملایر، فاطمه ملایری در شورای پژوهشی این جمعیت ضمن خبر فوق، افزود:دراین مراسم  برای نخستین بار کتاب پژوهشی گفتمان صبح که حاصل گردآوری تیم پژوهشگران جمعیت صبح ملایر است رونمایی خواهد شد. این اثر، مجموعه ای گردآوری شده توسط دانشجویان مرتبط با جمعیت صبح ملایر و برگرفته از درس گفتارهای حمیدهنرجو - پژوهشگر برجسته فرهنگی ،اجتماعی کشور و فعال عرصه دیپلماسی رسانه و جامعه است که توسط انتشارات تجلی مهر مراحل انتشار را پشت سر می گذارد، ان شاالله با شروع دهه مبارک فجر رونمایی و به ساحت  اندیشه و قلم عرضه خواهد شد.
ملایری تصریح کرد: درمراسم فوق الذکر از دیگر آثار مولفین عضو جمعیت فرهنگی - اجتماعی صبح ملایر نیز رونمایی خواهد شد. وی گفت: ما از سال 1391 هرساله یک کتاب شاخص را در جمعیت  صبح ملایر محور امور سالیانه قرار داده ایم که در سال 1394 کتاب " دخترشینا " محور کارهای ما قرار دارد و در هیئت مدیره و شورای پژوهشی جمعیت، تصمیم گرفته ایم به پاس مقام والای بانوان بزرگ سرزمین مان محور سال 1395 جمعیت صبح ملایر کتاب "خواهرانه در توفان " پژوهشی پیرامون بانوی فرهنگ و ادب انقلاب اسلامی زنده یاد سپیده کاشانی و از تالیفات دبیرکل جمعیت حمیدهنرجو باشد.

* حمیدهنرجو :
جامعه با دیده شدن جوانان به رشد، پیشرفت و تعالی می رسد. 
در پایان این جلسه گفتگوی کوتاهی با دبیر کل جمعیت فرهنگی ، اجتماعی صبح ملایر داشته ایم که در ادامه می خوانید:
-خبرهایی از چاپ کتاب جدید شما امروز شنیده شد، لطفاً درباره کتاب درس گفتارهای گفتمان صبح برای مخاطبان  توضیح دهید؟
کتاب درس گفتارها مجموعه‌ای از 17 جلسه از گفتارهای بنده در کلاس های مختلف است که در سال گذشته تدریس داشته ام. این کتاب توسط دانشجویان عزیز جمع‌آوری شده  و به زودی منتشر می‌شود.
"گفتمان صبح " موضوعاتی در حوزه اخلاق و فلسفه را در بر می گیرد که انتشارات و معارفی را در خصوص زیست اخلاق گرایانه و عجین با عرفان و معنویت به تصویر می کشد.
هنرجو با تشکر از اقدام ارزشمند دانشجویان در ترویج فرهنگ و اندیشه یادآور شد: تا زمانی که مطالب جمع‌آوری، ضبط ، پیاده و ویرایش شده بود  اطلاعی از این موضوع نداشتم و هنگامی متوجه این امر شدم که بحث بازبینی و نظر حقیر بر این تالیف از سوی دفتر انتشارات به میان آمد که البته موضوعاتی از این دست، به پویایی فکری دانشجویان و تعالی طلبی این طیف فرهیخته و پرتکاپو برمی گردد.
-گویا با دانشجویان خود ارتباط بسیار صمیمانه ای دارید، به نظر شما چه عاملی باعث برقراری چنین ارتباطی بین نسل‌های مختلف می‌شود؟
من پیشتر هم در برخی سخنرانی ها و مصاحبه های مطبوعاتی به این امر مهم اشاره داشته ام و لازم می دانم متذکر شوم  که از موضوع گسست نسلی نباید ترسید... گسست نسلی بیشتر مربوط به محتواست و به روز نبودن، زیرا هم سن و سال نبودن یا هم نسل نبودن با دانشجویان، نمی تواند و نباید به فاصله فکری و زبانی منجر شود. عزیزان احساس کردند حرف‌های من با حرف های دل آنها یکی است، ارتباطی که حرف‌هایم با آنها برقرار کرده بود باعث شد از کلاس درس ، تلقی یا نگرشی خشک و صرفا آموزشی نداشته باشند، بنده  قبل از اینکه در کلاس حاضر شوم، از مطالعه دقیق و لذتبخش کتابهای مختلف اعتقادی ، روانشناسی ، حقوقی و.. بهره می گیرم، زیرا احساس می کنم این مطالعه مکرر و مداوم بسیار تاثیر مثبتی دارد ، نکته مهم تر اینکه همواره سعی دارم با دقت، حرف ها و نظرات دانشجویانم را بشنوم تا بدانم دقیقا نیاز در لحظه این عزیزان چیست؟ باورم این است که دیده شدن و شنیده شدن جوانان ، بهترین راه رشد، تعالی و ترقی هر ملت و جامعه است.
-امروز به طور سرزده در شورای پژوهشی جمعیت حضور یافتید ، دلیل خاصی داشت؟
دلیل خاصی ندارد، به عنوان دبیرکل جمعیت و خادم این جوانان پرشور، مومن، انقلابی و باانگیزه، بایستی در جمعشان حاضر بوده و به خواسته هایشان گوش جان بسپارم ، هرگز نباید فراموش کنیم که طبق منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم رهبری (مد) وظیفه داریم تا از نسل های امروز و بعدی انقلاب و کشور به نحو شایسته ای حمایت کنیم و تنها دلیل حقیر هم از ابتدا برای دبیر کلی این جمعیت صرفا همین هدف بزرگ بوده است.
-وحرف پایانی؟
بسیار از جوانان و دانشجویان جمعیت فرهنگی، اجتماعی صبح ملایر که همگی را همچون برادران و خواهران خود دوست دارم تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم جمعیت تحت عنایت حق تعالی و توجهات امام عصر(عج) بتواند روز به روز به اهداف عالیه خود که صرفا سربلندی شهرستان عزیز و با اصالت ملایر است نزدیکتر گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو

نظرات  (۱)

آقای هنرجوی عزیز سلام
تایید صلاحیت شما توسط شورای محترم نگهبان مهر تاییدی بر خدمات صادقانه و دلسوزانه شما بود و عدم کسب آرای بالا در ملایر که قوم و قبیله و متاسفانه پول!!!!حرف اول را در انتخابات میزند چیز دیگری است.همین را بدانید که قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری....
برادر شما نور دیده ای و ما دوست داریم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی