تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

در گفتگو با صبح ملایر:

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

هدف مذاکره کنندگان ما گره گشایی و رفع موانع است.

حمید هنرجو در گفتگو با صبح ملایر: مطالبه اصلی عموم مردم در قضیه هسته‌ای حفظ دستاوردها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در این مسئله ارزشمند است که قطعا تیم مذاکره‌کننده نیز این موارد را مدنظر قرار داده و سعی خواهد کرد در چارچوب حقوق این ملت و عزت ملی تلاش کند تا بدون اینکه باجی به دشمن داده شود تحریم های ظالمانه و غیر انسانی غرب علیه مردم ایران برداشته شود.

وی به حمایت اخیر مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده اشاره کرد و افزود: ماموریتی که مقام معظم رهبری در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف داده‌اند همواره راهگشا بوده و همه مردم نیز بر اساس این آیین‌نامه ارزشی و اعتقادی سعی کردند تا بیش از گذشته فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به انجام برسد.

این مدیر فرهنگی ،اجتماعی در موسسه تنظیم و نشر آثار حضرامام خمینی (ره) رعایت خط و خطوط قرمز و سرلوحه قراردادن مشی شجاعانه امام راحل (ره) را لازمه مذاکره ایده آل دانست و ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما با عزت و شجاعت تمام انشاالله  در روزهای آینده حماسه ارزشمندی را خلق خواهند کرد و با پیگیری‌های خود نه تنها به تضعیف نظام بلکه به قوت و قدرت آن همتی راستین خواهند داشت و الحمدالله روحیه و هدف  این سربازان جبهه دیپلماسی نیز بازکردن گره های غیر انسانی تحریم ها از مسیر پیشرفت کشور و معیشت ملت مقاوم است.

وی ادامه داد: خود گروه 1+5 نیز می‌داند که ما و تیم مذاکرات ما هیچ واهمه‌ای از این شش قدرت جهانی ندارد ،چرا که قدرت این ملت ایمان و معنویت همراه با پافشاری روی حقانیت حقیقی است که همه خود را مکلف به پاسداری از این حق و حقوق می‌دانند و حاضر نیستند لحظه‌ای از این آرمان دست بکشند وفارغ از هرنتیجه ای این مذاکرات منطق والای  نظام و ملت بزرگ ایران را به رخ جهان کشید.

هنرجو درپایان گفت :هیچ کس حق ندارد تیم مذاکره‌کننده را که فرزندان متدین و شجاع ملت هستند  مورد تخطئه و یا تخریب قرار دهد،: همه باید در این صحنه پشتیبان تیم مذاکره‌کننده باشیم و البته این نافی نقد منصافانه و براساس آگاهی و دلسوزی نیست امیدواریم تا با اتحاد  و همراه با یک نگاه عزتمندانه و ملی اجازه ندهیم تا عده‌ای بخواهند از فضای به وجود آمده به نفع خود استفاده کرده و امنیت و آرامش و اطمینان خاطری از ملت  را ضایع کنند یقینا حرف و خواست مردم ، دلسوزان و دولت تدبیر و امید در راستای توافق عزت مندانه در سال همدلی و همزبانی یگانه و متحد خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو

نظرات  (۳)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۷ محمد کوششی

آیــسو گرافیــک

 

http://isu-graphic.blog.ir


طراحی بنر و هدر

تبلیغات از طریق اینترنت، به یکی از بایدهای زندگی کنونی در عصر کامپیوتر بدل شده است. هر روزه تعداد کسانی که از اینترنت استفاده می کنند افزایش می یابد و کاربران آنلاین بطور فزاینده ای در حال رشد می باشند. از زمانیکه اولین طراحی بنر یا طراحی هدر در سال 1993 ارائه شد، طراحی بنر یا هدر به یکی از مرسوم ترین روشهای تبلیغات در اینترنت تبدیل شده است. داشتن بنر یا هدری مختص به خود، تنها به شما کمک خواهد کرد تا حرفه خود را در بازار اینترنتی تبلیغ نمایید. طراحی بنر و هدر مورد نیازتان بسته به حساسیت شغلتان، ظرف کمتر یک روز آماده خواهد شد.

با توجه به پایین بودن مدت زمان طراحی بنر و هدر، بازگشت سرمایه برای شما بسیار سریعتر از آنچه که فکر می کنید خواهد بود.

طراحان ما حداکثر تلاش خود را برای خلق طرحی جدید و بی مانند، برای بنر و هدر مورد نیازتان، انجام خواهند داد.

جمله آخر اینکه، بنر و هدر، معرفی از شما، وب سایت تان، شغلتان، و تجارت تان در محیط های گوناگون است. .






ارسال پیام انبوه تبلیغاتی

طراحی و ایجاد وبلاگ و وبسایت

طراحی لوگو « آرم »

طراحی بنر و هدر

طراحی کاتالوگ و پوستر

طراحی کارت ویزیت

انجام تمامی پروژه های تبلیغاتی

و ..........

www.isu-graphic.blog.ir

m.kusheshi78@gmail.com

حتما به صفحه ی ما مراجعه کنید

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ طاها صابر
 با جک با حال ماه رمضونی آپم
لایک یادت نره
بدو بیا...
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی