تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

درآستانه سفرهیئت دولت به استان همدان

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ


برای رشد باید از سایه نام مرکز استان خارج شویم.


حمید هنرجو در گفتگو با وبگاه خبری،تحلیلی صبح ملایر گفت: سفر هیئت دولت به استان ما می تواند پایه گذار رفع بسیاری از مشکلات باشد و انشالله امیدواریم در این سفر با توجه به مشی اقتصادی و فرهنگ محور دولت تدبیر و امید مشکلات اقتصادی و فرهنگی استان و شهرستان ملایر در صدر بررسی ها و مصوبه ها باشد.

دبیر جمعیت فرهنگی ،اجتماعی صبح ملایر افزود: ملایر شهر 1100 شهید، فرهنگ ، ورزش ، علم و دانشگاه است از این رو دولت تدبیر و امید با توجه و سرمایه گذاری در این بخش می تواند آینده ای روشن را برای استان همدان و به طبع آن کشور بی آفریند.

این پژوهشگر فرهنگی ، اجتماعی افزود: در سال همدلی و همزبانی میان ملت و دولت باید همراهی ویژه مردم و حمایت آنها را از دولت ببینیم ، این اهمیت نداردکه هریک از ما از حامیان کدام تفکر سیاسی در کشور باشیم نکته مهم این است که همه در لوای وحدت کلمه همراه دولت خدمتگذار برای رشد و نمو کشور در همه عرصه ها تلاش کنیم.

وی افزود: کشاورزی ،تامین و بازیابی آب ، حمایت از صنعت مبل و منبت ، صنایع دستی ، برنامه ریزی برای ایجاد صنایع کوچک و زودبازده ، جذب صحیح توریسم و صنایع تبدیلی می توانند گره گشای مشکلات بیکاری جوانان و اقتصادی شهروندان شهرستان ملایر باشد که انشالله با دقت نظر مورد توجه دولت در این سفر قرار بگیرد.

 هنرجو درپایان خاطرنشان کرد: با وجود حضور کثیر دولتمردان ملایری در پست های وزارتی و... در بدنه هیئت دولت تدبیر و امید انتظار می رود بعد از سالها اجحاف در حق شهرستان شاهد نگاه ویژه به پتانسیل های بی شمار ملایر برای آبادانی کشور باشیم ، زیرا در سال های اخیر شهرستان ما در نگاه های کلان بودجه ای و توسعه مدارانه بدلیل زیر سایه قرار گرفتن نام مرکز استان با محرومیت مشکل مواجه بوده وبرای رشدو پیشرفت باید از زیرسایه سنگین نام مرکز استان بیرون بیائیم کاشان،ساوه و چندشهرستان دیگر کشور نمونه موفق این خروج هستند.که انشالله این سفر بابرکت شروعی برای رشد به حق ملایر باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو

نظرات  (۱)

بله واقعا درست است.موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی