تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

حمیدهنرجودر رادیو گفتگو:

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

وی افزایش واردات خودرو در سالهای ‌پیشین را زنگ خطری برای خودروسازان داخلی عنوان کرد.
هنرجو گفت:یک اصل اجتماع شناسانه می گوید وقتی فردی به یک مطلوب بالا دست یافت ، دست رد به سینه مطلوب کیفی پایین تر می زند و زمینه تقاضا در او افول می کند.
این مدرس دانشگاه افزود: تولید کنندگان داخلی چه در عرصه خودروسازی و چه در عرصه های دیگر ، متاسفانه طی این سالها نتوانسته اند رضایت مصرف کننده را جلب کنند و این دقیقا نکته مورد اشاره رهبر معظم انقلاب در این سالها بوده و دولت محترم نیز سعی بر کیفی سازی محصولات داخلی داشته است که این تلاش با وجود تمهیدات به عمل آمده، توفیق چندانی نداشته و باید بیشتر مورد توجه واقع شود.
این پژوهشگر فرهنگی، اجتماعی یادآور شد: خودروسازان ما به جای به روز سازی توانمندیهای خود، غالبا مونتاژ سازی را در دستور کار قرار داده اند که همین پخته خواری منجر به پس زدن محصولات تولیدی داخلی شده و برخی از خودروهای در حال تولید در کشور به هیچ وجه دارای حداقل‌ کیفیت لازم برای جلب رضایت مصرف‌کنندگان نیستند، در چنین شرایطی خودروسازان باید به سرعت برای از رده خارج کردن این خودروها اقدام کنند.
هنرجو درپایان افزود:برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و درون زا نیازمند جلب رضایت مصرف کننده هستیم که این امر با بهبود کیفیت محصولات تولیدی قابل تحقق است، چنانچه این اتفاق بیافتد ، می توان به آینده ای روشن در افق اقتصاد ایران و دستیابی به اقتصاد مقاومتی امیدوار بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی