تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

تارنمای رسمی حمید هنرجو

دکترین مهدویت ، پژوهشگر ، مولف ، روزنامه نگار و فعال مدنی-سیاسی

به بهانه روزفرهنگ عمومی

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

فرهنگ و عموم جامعه ما

درباره"فرهنگ"، بن مایه هایش، تاثیرش، اصالتش، آفت هایش و ... گفتنی و خواندنی زیاد است.به اعتقاد این کوچکتر، فرهنگ در سرزمین ما جایگاه "ریشه" را دارد، به هر صنعت و تکنولوژی جدیدی هم که برسیم، نمی توانیم فرهنگ را نادیده بگیریم، این مهم مورد تاکید بزرگان نیز بوده و هست اینکه در نام ها و عناوین روزها متمرکز شویم و مناسبت های تقویم، اصلی نظیر فرهنگ عمومی را بخواهد به ما یادآوری کند جای صدها درد و دریغ است! ، برای فرهنگ با هر تعریف و از هرمنظرش، باید آگاهانه، خلاقانه و با جدیت بالا کار کرد، چه نحله ها و شبه فرهنگ های مهاجمی در کمین باشند و چه نباشند... زیرا این فرهنگ است که ایران و ایرانی را زنده و پویا و سرپا نگاه داشته است و فکر نمی کنم هیچ هموطن عزیزی با هرنوع نگاه، گرایش سیاسی و تفکر، این حقیقت و واقعیت را منکر شود.
با گفتن گرامی بادها و صرفا همراهی مقطعی با عناوین تقویم موافقت چندانی ندارم...زیرا معتقدم موضوعات بااهمیت، همه روزهای سال محل توجه است، با این وجود امیدوارم هیچکدام از ما از کنار "روز فرهنگ عمومی" بدون تفاوت عبور نکنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
روابط عمومی و مدیریت تارنمای رسمی حمیدهنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی